Dream coming true - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Alisha Nejal - WaarBenJij.nu Dream coming true - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Alisha Nejal - WaarBenJij.nu

Dream coming true

Door: Alisha

Blijf op de hoogte en volg Alisha

25 Augustus 2014 | Suriname, Paramaribo

Eindelijk... Eindelijk na zo lang verheugen, wordt mijn droom (met enige vertraging) werkelijkheid: ik mag kennis maken met de verloskunde in Suriname!

Vakanties zijn leuk, maar ik heb altijd eens willen ervaren hoe het is om hier te werken. Het echte leven!
Nu is het dan eindelijk zo ver.

Gisteren ben ik samen met mijn grootouders naar Suriname gevlogen. Na een afscheid met veel traantjes en een lange reis van 9 uur (ik ben er nog steeds niet aan gewend), zijn we veilig geland op Zanderij. Dan komt dat moment dat iedereen ongeduldig staat te wachten op uit te stappen. En wanneer de deuren open gaan...wauw.. Nog voordat je uitstapt komt die heerlijke warmte van Suriname je tegemoet. Dit heb ik gemist!
De koffers hadden we lekker snel en m'n oom en tante stonden ons helemaal happy op te wachten. Zo blij ze weer te zien.

Het is nu de eerste dag in Suriname en wat is het heerlijk om weer terug te zijn. En die muskieten hebben me weer een warm welkom gegeven met al die bossies en brasa’s van ze.

Nu pas komt het besef dat ik de komende maanden hier mag wonen en werken. Het zal hard werken worden de komende tijd. Niet meer lang leve de lol, maar hard werken!
Nu nog een weekje om voor te bereiden en 1 september begin ik op de afdeling verloskunde in het ’s Lands Hospitaal. De zenuwen beginnen te komen! Ben zo benieuwd naar alles en iedereen.
Nu nog even geduld hebben.

Will be continued...


  • 27 Augustus 2014 - 17:19

    Yentl:

    Woooow... Spannend! Ga er voor meid.
    We geloven allemaal in jou. Ik kijk al uit naar het eerste verlag van je eerste bevallingen daar!
    Good luck! Xxx

  • 27 Augustus 2014 - 19:42

    Monique Luijten:

    Hè je bent er! Heel veel plezier en lekker genieten daar.

  • 27 Augustus 2014 - 20:14

    Helma:

    blijf ons op de hoogte houden meissie!!
    heel veel succes !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Alisha

Actief sinds 16 Aug. 2014
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 8016

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

24 Augustus 2014 - 26 November 2014

Stage SU

Landen bezocht: